...in another castle

Trög vecka

Kategori: Allmänt

Aaah, jag blir nästan tokig! Jag har gått i en trans av att plugga ryska, förbereda och skriva essä och spela lite TV-spel då och då den här veckan. Jag är väldigt glad över att jag for på Jazzfestivalen i fredags, skönt att göra något annat. Och att träffa och krama gamla kamrater är också alltid kul.

Imorgon ska min essä vara klar, så då hoppas jag att jag återgår till att vara den lite mer normala Katten. Det beställdes hem lite spel förra veckan, jag köpte Alan Wake. Jag vet att det börjar vara lite gammalt nu, men jag jagar inte nödvändigtvis det allra senaste. Ska bli intressant att spela AW, speciellt då jag är lite mörkrädd...

Jag hoppas på att essän ska vara så gott som klar snart, tror hursomhelst att jag kommer låta mig se Alien 2 ikväll. Vi såg första filmen igår, så nu har jag fått lite blodad tand. Ursäkta uttrycket.

KOMMENTARER:

  • Ulla säger:
    2011-10-30 | 22:36:08

    Ja, det var nog rätt att fara på Jazzfestivalen. Det var trevligt att få sällskap av dig :)



    Hoppas att du lyckats få essän klar ikväll. Det vi lärde oss på gospelövningen tar du nog igen.

  • firekill säger:
    2011-10-31 | 20:40:01

    Jag såg Othello i lördags. Riktigt bra! Härligt språk och en fin uppsättning. Jag tycker aldrig att jag har tid för sånt där men det är verkligen värt att ta sig de där timmarna. Såg du nånting kul på Jazzfestivalen? Jag hade gärna åkt till Umeå för det men jag jobbade hela veckan utom söndag så det fick bli teater på hemmaplan istället..

  • Linnea säger:
    2011-11-01 | 12:26:07

    Hade verkligen velat se Jody Williams ... men jag instämmer med maken, fantastisk teater blev det istället!

    För öfvrigt håller jag tummarna för att allt gick bra med din essä! :)

  • Katten - ...In Another Castle säger:
    2011-11-01 | 15:04:31

    Ulla: Det var väldigt trevligt att få joina er. :)



    firekill (& Linnea): Åh, vad kul! Jag tar mig aldrig någon tid att se teater, det är roligt att ni gör det. :) Bengt Hallberg m. Karin Krog och Thomas Fischer Kvintett uppskattade jag mest, och så var det ju kul att lyssna på Laservågen som alltid. ^^



    Linnea: Tack! ;D

Kommentera inlägget här: