...in another castle

Vi tänder ett ljus i advent...

Kategori: Blandade äventyr, Hem och sånt

 
Igår var det andra advent. Jag tycker att det är så roligt för i år har vi en adventsljusstake som vi kan tända! Vi har inte haft det de förra jularna som vi bott här. Den står i köket i sällskap med sambons julmus hemifrån.
 
Det var luciatåg hemma i byn igår. Det var kul. Vi kör ett vuxentåg sen några år tillbaka, jag har nämnt det här tidigare, och det är väldigt roligt. Det finns många duktiga sångare hemma i byn! Mamma var Lucia, hon var jättefin! Jag sjöng ett solo och jag kan nog säga att jag är nöjd med den. Det gick bra. Och efteråt hemma hos mamma och pappa fick jag äta jättegoda pepparkakor! Trevligt slut på helgen.

KOMMENTARER:

  • Becka [fotoblogg] säger:
    2012-12-11 | 19:51:08
    Bloggadress: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

    Så mysigt. :)
    sv: Aw, tusen tack kära du! Det värmer så. ♥

  • Ulla säger:
    2012-12-11 | 22:25:15

    Tack, Sandra! :)
    Jag tycker också att det var roligt och att ditt solo var fint.

    Svar: Tack! :)
    Katten

Kommentera inlägget här: