...in another castle

Vuxengodis

Kategori: Allmänt

Något som jag har mer eller mindre gott och sugit på sedan julen är Marianne-karameller. Jag fick dem i julklapp av Niklas' morfar. Passande tyckte jag, för jag kopplar Marianne till julen. Min morfar tyckte om dem och de brukade kunna dyka upp i godisskålen vid juletid. Jag tycker om Marianne-karamellerna, den med mintsmak är min favorit. Det var en blandad ask jag fick, med original, mint- och apelsinsmak. Det är bra. Sedan har jag fått ha dem nästan för mig själv för Niklas är inte så förstjust i dem. Det är jag och min bror som har ätit av dem, mest jag såklart. Gott!

 

 

Glasskålen fick jag av Niklas' mamma och hennes sambo i julklapp. Det ingick två skålar till som man kan ställa på varandra så att det blir flera våningar.

KOMMENTARER:

  • firekill säger:
    2012-01-29 | 12:10:08

    Apelsin låter konstigt tycker jag.

  • Katten - ...In Another Castle säger:
    2012-01-31 | 08:59:15

    Den ligger sist bland dessa tre, men den är inte så tokig.

Kommentera inlägget här: