...in another castle

Ryska, tussilagom och värme

Kategori: Allmänt

Oooh, jag är trött. Slutspurten på terminen är i full gång, därför är jag inte så aktiv här. Ikväll har jag en skriftlig tenta i ryska, och jag sitter som vanligt i sista minuten och försöker få in så mycket jag kan i skallen. Varför börjar jag aldrig i god tid?! Aja, inget att göra åt nu, det är bara att göra så gott man kan.

 

 

Jag tycker att det är mycket tussilagom i år. De växer i ett större omfång äv vanligt. Jag vet inte, det kanske är bara är inbillning? Men det känns som om de är fler än vad de brukar vara. Härligt är det i alla fall! Knäppte ett par bilder på dem när jag var hos mamma och pappa för några dagar sedan. Idag, torsdag, har det också varit väldigt varmt. Jag fick ta av mig jackan när jag gick från universitetet. Det är också härligt!

 

 

Jag har tre tentor och en extrauppgift som väntar de närmaste sju dagarna. Jag ser fram emot när de är inlämnade. En sak jag vill göra då är att ordentligt storstäda lägenheten! Det kanske är en lite konstig sak att se fram emot, men jag gör det. Lägenheten är i behov av en riktig storstädning.

KOMMENTARER:

  • ulla säger:
    2012-05-24 | 22:05:30

    Ja, det har varit en härlig dag.:)

    Lycka till med alla uppgifter!

  • Katten - ...In Another Castle säger:
    2012-05-30 | 15:44:39

    :D

Kommentera inlägget här: