...in another castle

Aj, aj, aj...

Kategori: Allmänt

 
Oj, vad dåligt. Oj, oj, oj, vad dåligt. Oj, oj, oj, oj, oj, oj, oj, oj, oj, oj, vad dåligt! Jag har varit jättedålig på att underhålla bloggen i höst. Pinsamt. Jag ska inte skylla på att jag inte har haft tid, för sanningen är att jag inte har tagit tid. Det har inte funnits någon ork till varken att blogga eller läsa bloggar. Jag hoppas på en förändring, för jag tycker att det är kul! Det har ju hänt en hel del!
 
Det allra roligaste som har hänt under hösten är att jag har blivit moster! Hipp, hipp, hurra! En söt och tuff liten systerdotter. Jag är så stolt! Det får bli det första som jag berättar, nu när jag ska ta upp bloggandet igen. Tagga!
 

KOMMENTARER:

  • ulla säger:
    2012-11-29 | 17:12:11

    Välkommen tillbaka!
    Ja, visst är man stolt.:)

  • firekill säger:
    2012-12-01 | 08:33:55

    Jag skulle skriva nåt smart som svar men glömde bort vad det var, sen kom jag på det åsså glömde jag bort det igen. Sen kom jag på det en gång till, men ännu bättre än tidigare. Och sen glömde jag bort det igen. #fail

    Jag tror också att Tyra är en liten tuffing! #win

Kommentera inlägget här: