...in another castle

Hellooooooo

Kategori: Allmänt

Hejsan! Jag har inget internet! I fredags sabbades nätet. Vår granne och bekant har inte heller något internet, och vi har inte samma leverantör så det är något fel med huset. Kanske har det någonting att göra med de som jobbade med någon elektroniklåda på huset i fredags, grannen såg dem. På ett sätt är det ganska skönt att vara utan internet, men det finns två problem. Ett är att jag har missat ett par ganska viktiga mail men det är inte en katastrof. Det andra problemet är att vi inte kan använda Netflix och se på Buffy! Buhhuuuuu!
 
Jag sitter på universitetet nu och har lånat en dator. Jag ska jobba med lite skolarbete och passar på att bruka internet samtidigt. 

KOMMENTARER:

  • Linnea säger:
    2013-04-21 | 20:43:37
    Bloggadress: http://hedelilja.se

    Ja, men visst inser man hur mycket man använder sig av internet när man blir utan en par dagar! Det var som när jag bestämde mig för att vara utan mobil på mobilfria dagen... då insåg jag hur lite telefonnummer jag kan i huvudet till alla vänner och familjen och hur pass mycket man litar till sin lilla mojäng. Jaja, hoppas att ni får igen erat internet så snart som möjligt! :)

    Svar: Visst är det fascinerande? Och lite skrämmande. :P Nu har vi tillbaka internet! :D
    Katten

Kommentera inlägget här: