...in another castle

Riktig julstämning

Kategori: Hem och sånt, Lite pyssel

Torsdag kväll var jag på Kulturföreningen Kretsens 10-årsjubileum. När jag kom hem sålde jag vårt gamla datorbord som stod i vardagsrummet. När jag hade gjort det tänkte jag att det skulle vara kul att överraska sambon med att ställa upp julgranen i hörnet där bordet stod, så att när han kom hem sent i natten efter att labbat med en inlämningsuppgift på universitetet skulle han mötas av riktig julstämning.
 
Så nu är julgranen uppe!
 

KOMMENTARER:

  • Ulla säger:
    2014-01-05 | 00:38:46

    Har inte kollat på bloggen lika ofta som jag brukar, så kommentaren kommer sent.
    Det ser ju jättemysig ut. Kul med överraskningar. :-)

    Svar: Inget är så julmysigt som en julgran. :)
    Katten

Kommentera inlägget här: