...in another castle

Varde ljus!

Kategori: Hem och sånt

I vårt badrum sitter två skruvar som gör ingen nytta. De har alltid varit där, i alla fall i vår lägenhetsepok, men vi har inte använt dem till någonting. Killarna som bodde här innan hade en hylla men den tog de med sig. Ganska tidigt slog det mig att man skulle kunna nyttja hålen till ljuslyktor, men jag har aldrig gjort slag i saken.
 
I lördags var jag på Myrorna och då hittade jag två matchande ljushållare som jag tänkte skulle passa bra! Så de köpte jag och nu sitter de på väggen med olivgröna blockljus. Riktigt mysigt när man tar sig ett bad, vilket jag har gjort ikväll!
 
 

KOMMENTARER:

  • Karolina säger:
    2013-01-30 | 12:32:13
    Bloggadress: http://eufrosyna.blogspot.se

    Åh, så fina! Vill också ha badkar! Och ljus :)

    Svar: Utifrån det tolkar jag att ni inte har ett i ert hus?
    Katten

  • Ulla säger:
    2013-01-30 | 22:14:48

    Mysigt :)

  • firekill säger:
    2013-01-30 | 22:41:51

    Snyggt!
    Avis på badkar..

  • Karolina säger:
    2013-01-31 | 14:57:45

    Nej, tyvärr inget badkar. Säljarna hade gjort sig av med det för att istället sätta in en duschkabin modell tidsmaskin (dvs radio, flera munstycken och ångbastufunktion (som vi inte testat än))

    Svar: Hm... det låter ju lite spännande, men ett badkar vore nice... ;)
    Katten

Kommentera inlägget här: