...in another castle

Birthday present!

Kategori: Blandade äventyr, Konst och kludd, Musik

Nu har jag fått min födelsedagspresent från sambon! Det tog lite tid för den att komma fram. Jag misstänkte lite att det förmodligen inte var en vanlig present som går att få tag på inom Sverige, att det kanske var något klurigt. Men av någon anledning tänkte jag aldrig tanken!
 
Jag fick två skivor med Steam Powered Giraffe och deras DVD!!

Happy, happy, happy, happy...
 
 
Jag ser fram emot att titta närmare på Bunny Bennetts illustrationer i textehäftet, Bunny är Rabbit i SPG och är vass på att teckna.
 
Sambon ska bjuda mig på bio också, myyyys.

KOMMENTARER:

  • Magnus säger:
    2013-06-28 | 17:46:23

    Äkta skivor med ett band som man verkligen gillar!
    Det var ett tag sen för mig, men gu se trevligt det är!

    Svar: Det var ett tag sedan för mig också, man samlar inte riktigt skivor längre, men det är en trevlig känsla att ha dem! :D
    Katten

  • Linnea säger:
    2013-06-29 | 10:05:05
    Bloggadress: http://hedelilja.se

    Mmm... musik ska byggas utav glädje!
    Och om ni ser en bra film så glöm inte att tipsa mig! :)

    Svar: Ja! Okej, vi ska tipsa om vi ser något bra. :)
    Katten

Kommentera inlägget här: