...in another castle

Pluggstress

Kategori: Allmänt

Hej på er! På fredag har jag en deadline på en rapport, så jag känner mig inte särskilt rolig och blogginspirationen tryter.
 
Däremot ser jag mycket fram emot att min syster med familj kommer upp till Västerbotten i helgen! En bra belöning på en stressig arbetsvecka! 
 
På grund av båda ovanstående punkter är det mycket troligt att det är tyst på bloggen ett par dagar eller så, jag storfokuserar på rapporten nu och i helgen har jag kanske inte tiden till att blogga. Vi får se.
 
Kram!
 

KOMMENTARER:

  • Linnea säger:
    2013-05-31 | 15:32:44
    Bloggadress: http://hedelilja.se

    Kämpa på! Sen kan du njuta av det fantastiska vädret som är ute nu!

    Svar: Tack! Jaa, och just nu har jag njutit av lilla systerdottern som knappt kan sitta still. :D
    Katten

Kommentera inlägget här: