...in another castle

Första och sista gången

Kategori: Blandade äventyr, Film/serier

Ikväll ska jag på bio! Jag ser framemot det lite extra! Jag och killen ska se Det blåser upp en vind, regisserad av Hayao Miyazaki. Det blir första och sista gången jag ser en film regisserad av Miyazaki på bio, för han har sagt att det blir hans sista film som regissör. Jag älskar hans filmer, men har inte sett någon på bio. Förrän ikväll!
 
 
Lånat bild från den här källan, jag har inte läst texten.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Linnea säger:
    2014-04-13 | 20:54:25
    Bloggadress: http://hedelilja.se

    Men du! Det har jag missat. Hoppas att du hade en rolig kväll!

    Svar: Det hade jag. Det var en bra film. :)
    Katten

  • Magnus säger:
    2014-04-13 | 21:35:03

    Kul att se Miyazaki på bio kan jag tro. Lite tråkigt om det är hans sista film men det blir ju alltid en sådan någon gång.

    Svar: Ja, i varje fall den sista han regisserar. Han är verkligen en fenomenal regissör, han har ett sånt sinne för detaljer. Det var en bra film. :)
    Katten

Kommentera inlägget här: