...in another castle

Makramé och bio

Kategori: Blandade äventyr, Film/serier, Lite pyssel

I lördags hade jag en trevlig dag. Efter frukost och ett par ärenden med mamma och pappa så åkte jag hem till min kompis, som förmodligen är min allra närmsta vän. I somras gav hon mig material till att knyta makramé för jag hade sagt att jag vill lära mig det, och i lördags satte vi oss ner för att lära mig. Först satt vi alltså och knöt makramé och babblade, sedan for vi på bio på kvällen och såg The Monuments Men. Väldigt kul, och något man borde göra i repris någon gång!
 
 

KOMMENTARER:

  • Ulla säger:
    2014-03-09 | 23:11:48

    Roligt att få lära sig makramé. Resultatet verkar ju också bli bra. :)

    Svar: Ja,alltid roligt att lära sig nytt. Tack. :)
    Katten

Kommentera inlägget här: