...in another castle

Behind the masks...

Kategori: Blandade äventyr, Lite pyssel, Stil

Det var ju Halloween för ett tag sedan! En tjej i min klass hade en satsad maskeradfest som jag och sambon gick på. Inspirerad av maskeradscenen i The Phantom of the Opera gjorde jag ett par masker till oss. Voilà!
 
 
Jag tycker att de blev ursnygga! Jag köpte vita masker i en maskeradbutik som jag sedan limmade svart tyg och strasstenar på.
 
 
Sedan körde vi på svart-vitt i övrig klädsel också. Jag målade mina naglar utifrån det, svart på ena handen med en vit lillfingernagel och vitt på den andra med en svart lillfingernagel. Här är jag (i ett litet stökigt vardagsrum med en snygg strumpa liggandes på golvet)...
 
 
...och min sambo! Folk tyckte att vi var ashäftiga. Det var en jättekul kväll!

KOMMENTARER:

  • firekill säger:
    2012-12-01 | 08:34:42

    Snygga masker!

    Svar: Thanx! :)
    Katten

  • Ulla säger:
    2012-12-04 | 22:21:20

    Väldigt genomtänkt och bra! :)

    Svar: Tackar! :)
    Katten

  • Linnea säger:
    2012-12-08 | 09:41:54
    Bloggadress: http://hedelilja.se

    Vilka roliga utstyrslar! :) Bra jobbat!

    Svar: Tackar! :)
    Katten

Kommentera inlägget här: