...in another castle

Städat upp!

Kategori: Hem och sånt

Hyfsat nöjd idag. De som har varit hos oss, familj och vänner, vet hur illa det har sett ut i lägenhetens hobbyrum. Saker ÖVERALLT, på alla ytor som går, inklusive golvet. Igår tog jag tag i saken och städade upp. Sambon var borta nästan hela dagen så jag passade på att sortera och städa samtidigt som jag kollade på TV. Det ser rejält bättre ut därinne. Vissa saker har inte blivit sorterade än och ligger provisoriskt och det ligger fortfarande ett par grejer på vardagsrumsgolvet, men det är en klar förbättring så jag känner mig bra och nöjd. Jag ville se till att det finns plats för att flytta datorn dit in, vi funderar på att flytta den stationära datorn (med två skärmar) in i hobbyrummet. Nu kanske vi kan ta tag i det också! 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • ulla säger:
    2013-11-17 | 17:57:48

    Snyggt jobbat! Det har blivit stor skillnad :-)

    Svar: Verkligen! :D
    Katten

Kommentera inlägget här: