...in another castle

Hipp hurra!

Kategori: Allmänt, Blandade äventyr, Konst och kludd

Idag fyller min underbara pappa år! Det ska firas med buller och bång! Jag målade ett kort som han fick dagen till ära, och då detta egentligen är ett tidsinställt inlägg (hehe) så hoppas jag att jag vid det här laget har lyckats övertala min svägerska att texta grattishälsningen i kortet för hon skriver så snyggt!
 
Det här är en typ av fågel som jag började måla i sommar, jag målade ett par tavlor med sådana här fåglar till Konst i Kvarn. Jag måste visa lite bilder på tavlorna, jag har bara inte hunnit fixa dem än!
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Thage säger:
    2013-09-15 | 21:52:05

    Tack för den fina fågeln med hatt! :) Nu ska jag bara hitta en ram till den.

    Svar: Varsågod! Glad att du tycker om den. Det slutade med att jag skrev texten själv eftersom kortet var från mig och Niklas. :D
    Katten

  • Linnea säger:
    2013-09-17 | 09:24:18
    Bloggadress: http://hedelilja.se

    Kortet är fint. Sen gillar jag fåglarna, de är oerhört härliga!

    hihi... toksandra... du är snäll du!

    Svar: Tack! Jag tycker väldigt mycket om dem också! :)
    Hehe, det slutade med att jag skrev kortet själv. Man skulle lärt sig att skriva som du! Det är ju så snyggt! :D
    Katten

  • Magnus säger:
    2013-09-24 | 12:25:35

    Jag tycker också att det är fint!

    Svar: Tack så mycket. :)
    Katten

Kommentera inlägget här: