...in another castle

Det här är Katten

Kategori: Allmänt

Idag är det ett år sedan jag startade inanothercastle.blogg.se. I början var jag inte så aktiv och med mitt dåliga tålamod så tappade jag snart intresset, men i höstas tog jag nya tag och har haft roligt sedan dess. Eftersom det är årsdag hade jag tänkt göra några inlägg som berättar mer om mig själv, förmodligen mest onödig fakta. Det kanske finns någon som vill veta. Och de som redan känner mig kanske upptäcker något nytt? Jag börjar med lite bakgrund.

Jag fyller 23 år i juni.

 

Jag är 169 cm lång.

 

inanothercastle.blogg.se Katten

Jag kommer från en norrländsk by och bor nu i en norrländsk stad.

Jag har en mamma, en pappa, en syster och två bröder. Jag är yngst.

Jag har gått musikgymnasium på Midgårdsskolan. Mitt huvudinstrument var piano.

 

Jag bor tillsammans med min pojkvän, vi har varit ihop i drygt sex och ett halvt år.

Jag har läst Museologi A, ett år på Lärarutbildningen för förskola/förskoleklass och läser nu Engelska och Ryska på universitetet.

 

Jag vet inte riktigt vad jag håller på med och vad jag ska göra i framtiden.

 

Det var lite grann. Kanske berättar jag mer senare. Om någon funderar över något kan man också fråga!

KOMMENTARER:

  • Ulla säger:
    2012-03-30 | 00:06:34

    Grattis till ett år med en fin, rolig och intressant blogg! :)

  • Linnea säger:
    2012-03-30 | 13:12:52
    Bloggadress: http://www.hedelilja.se

    Vilken skostorlek har du? ;)

  • Linnea säger:
    2012-03-30 | 13:20:12
    Bloggadress: http://www.hedelilja.se

    Jag vill också tillägga att det var en väldigt fin presentation av dig själv! :)

  • firekill säger:
    2012-04-03 | 09:19:24

    Gratulerar till en fin blogg!

  • Katten - ...In Another Castle säger:
    2012-04-03 | 19:41:33

    Tackar! :)

Kommentera inlägget här: