...in another castle

A Hard Day's Night

Kategori: Film/serier, Musik

En väldigt rolig och härlig film från 60-talet är A Hard Day's Night med The Beatles, den första filmen de gjorde. Bäst av allt är att se den med mellanrum, så att man glömmer lite grann, för filmen bjuder på många roliga stunder som man helst vill återupptäcka varje gång. Filmen har min humor, det där dumma, lite oväntande humorn som känns spontan. Den är även snyggt filmad och har ett par av mina favoritlåtar av The Beatles. Jag gillar att jag har den i filmhyllan. 
 
 
 
 
Bilderna lånad från här, här och här. Jag har inte läst källorna, bara lånat bilderna.
 
 

KOMMENTARER:

  • Ulla säger:
    2014-03-02 | 00:46:22

    Nostalgi :-)

    Svar: Ja, det kan jag tänka mig. :)
    Katten

  • Magnus säger:
    2014-03-13 | 12:21:15

    Då är den bättre än Magical mystery tour. Den är hemsk.

    Svar: Haha, jag har inte sett den, men hört att den är tveksam. :)
    Katten

Kommentera inlägget här: