...in another castle

Dyr dröm

Kategori: Spel, Stil

Något som jag inte skulle tacka nej till är en Spirithood. Jag tycker att de är så coola! Men de är dyra, jag tycker att det känns lite skadligt att lägga en tusenlapp på en mössa. Jag skulle vilja ha en, men jag tror att det stannar vid dröm.
 
 
En gråvarg eller en rödvarg skulle jag vilja ha. Och förresten kan jag inte låta bli att påpeka att deras logo påminner väldigt mycket om en symbol i The Legend of Zelda, med en fågel och gudamakten Triforce. Jag har en bild längre ner...
 
 
Visst är det ganska likt om man tar bort Triforce?
 
 
Bilder lånade från Spirithoods hemsida och här.
 

KOMMENTARER:

  • Magnus säger:
    2014-02-08 | 10:24:51

    Nästan så likt att det inte känns som en slump.

    Svar: Ja, jag känner lite så också...
    Katten

Kommentera inlägget här: