...in another castle

Back in town

Kategori: Allmänt

Jag är tillbaka i stan efter några dagar hos mamma och pappa. Hos mam/pap har jag hjälpt till med att skrapa färg från en vägg som ska målas om. Inte det roligaste jobbet, det kan jag lova, men det var ändå kul att hjälpa till med något som är drygt, då hjälper man dem lite extra. Nu ömmar det i mitt lill- och ringfinger på högerhanden efter att hållit hårt i skrapan.
 
Jag älskar att komma hem till byn, ut i naturen. Just precis på området/platsen mamma och pappa bor, i byn, finns bara ett par hus, annars är det åker. Så, det blir väldigt grönt runtomkring. Jag kom dit mitt i natten i söndags och då var det härlig dimma. Jag älskar dimma! Det känns mystiskt och magiskt. Fast det ska vara lagomt, inte så utspritt och tjockt att man inte ser någonting.
 
 
Andra kvällar kan man få uppleva fina solnedgångar, i det här fallet efter att EM-matcherna på TV är slut för kvällen. I love it!
 
 

KOMMENTARER:

  • firekill säger:
    2012-06-23 | 10:46:24

    Fin dimma över bäcken. Inlandsdimma slår kustdimma 9 gånger av 10!

  • ulla säger:
    2012-06-24 | 13:56:11

    Vilken fin kvällsbild :)

Kommentera inlägget här: