...in another castle

Säg det i färger!

Kategori: Stil

Vad jag blir avis på de bloggar där jag ser att de har börjat kunna ta fram vårskorna och springa runt på torr mark. Så vill jag också ha det! Men ishalkan och slasktiden är inte över än här uppe, så det får vänta.

 

Ett sätt som jag är sugen på att klä mig i vår och i sommar är helfärgat. Jag skulle vilja klä mig i helrött, helgrönt, helsvart och helblått. Så jag vill ha trenchcoats, fladdriga långkjolar, klänningar, stickade tröjor, vida byxor, T-shirts med mera att kombinera och matcha ihop till helfärgade outfits. Att kunna go all in kommer nog aldrig hända, jag kan inte handla hur mycket som helst, men som jag känner just nu så tänker jag försöka uppnå i alla fall en helfärgad outfit.

 

KOMMENTARER:

  • ulla säger:
    2012-03-14 | 22:29:16

    Ser snyggt ut. Kan nog bli bra :)

  • Katten - ...In Another Castle säger:
    2012-03-15 | 12:18:52

    Jag får tänka på vad jag redan har sedan förut, jag har ju dina gamla röda 80-talsbyxor (visst var det så?) som jag kan använda. ^^

Kommentera inlägget här: