...in another castle

Mer musik!

Kategori: Musik

Musik fortsätter att strömma in i lägenheten i LP-form. För några veckor sedan köpte jag dessa två på Myrorna. Jag hade ärligt talat inte sett Närkontakt av tredje graden, så vi tog och såg den nu när vi har soundtracket på LP. BRA FILM! Trots att den varit känd så länge har den aldrig spoilats för mig, vilket var bra för det blev riktigt spännande. Earth, Wind & Fire, inga av de största hitsen, men jag kunde inte lämna den där i backen.
 
 
Jag köpte även två CD-skivor, och nöjdast är jag klart över Lenni-Kalle Taipale Trio. Det är en skiva som jag lyssnat mycket på via dator, den är riktigt bra. Smakprov här! Bo Kaspers Orkester fick också följa med mig hem.
 
 

KOMMENTARER:

  • firekill säger:
    2013-09-06 | 23:09:32

    ..och sen när det digitala molnet flugit i bitar sitter vi och garvar på vårt jätteberg av plast.

    Svar: Moahahaha!
    Katten

Kommentera inlägget här: