...in another castle

Porträtt: Systerdotter

Kategori: Konst och kludd

Jag är en människa med dålig rutin och pli på mig själv. Nu efter årets Konst i Kvarn, som inspirerade mig ännu mer till att jobba med bild, försöker jag hålla igång. Jag övar lite grann på att teckna just nu, och ett försök blev en av mina favoritbilder på min systerdotter, jag tycker att den är så rolig eftersom hon räcker ut tungan. Jag tog med mig teckningen när vi åkte ner och hälsade på min syster och gav den till dem, jag ville att de skulle ha den. Här visar jag ett smakprov på hur den ser ut.
 
Jag är ganska stolt över mig själv, om man nu får säga sånt om egna prestationer (klart man får!). Höhö.
 
 

KOMMENTARER:

  • Ulla säger:
    2013-08-18 | 23:44:42

    Hon ser bekant ut ;)
    Jättebra! Du kan med all rätt känna dig nöjd med teckningen.

    Svar: Thanx! :)
    Katten

Kommentera inlägget här: