...in another castle

Mys

Kategori: Hem och sånt, Miljö och Hälsa, Stil

Jag snubblade in på en sida igår som slukade upp mig totalt! Det är designern Gudrun Sjödéns hemsida. Jag har förälskat mig i de kläder och saker som finns på sidan. Det är dyra kläder, men ändå blir jag sugen på att handla. Företaget har en grön grundvärdering kring hållbara kläder, så det kanske är så att det kan vara värt en extra slant. De ser så mysiga ut, och det är just nu en sådan årstid som man vill känna sig mysig. Dessutom är bilderna vackra och härliga, och jag tycker om att modellernas ålder varierar mellan yngre och äldre kvinnor. Som sagt, förälskad.
 
 
Bilderna är kopierade från Gudrun Sjödéns hemsida.
 

KOMMENTARER:

  • Karolina säger:
    2013-11-05 | 18:09:52

    Visst ser de härliga ut! Brukar vara inne och kolla ibland på hemsidan. Det faller väl lite under kulturtantsfacket men man blir glad av bilderna. Brukar kolla på tradera men sällan det finns nåt i min storlek

    Svar: Ja, jag tycker också att det känns lite kulturtant över kläderna, men det beror säkert på hur man kombinerar kläderna också. Skorna och vantarna skulle jag inte tacka nej till. :)
    Katten

  • Ulla säger:
    2013-11-06 | 13:48:20

    Jättefint! :)
    Gudrun Sjöden har varit Karin Ö:s favoritbutik så länge jag kan minnas. Synd bara att det är så dyrt...

    Svar: Det påminner ju om den där butiken bredvid Balder, de kanske rentav säljer Sjödén-kläder? Jag tänkte lite på Karin när jag såg kläderna. Synd att det är så pass dyrt, men någon gång kanske man kan unna sig... :)
    Katten

Kommentera inlägget här: