...in another castle

Nedräkning...

Kategori: Blandade äventyr, Musik, Spel

Okej! Nu bär det av mot Amsterdam om några timmar. Dags att ordna upp det sista inför resan. Jag är lite nervös men jag ser fram emot det. Mot nya erfarenheter!
 
Vi reser som sagt med programmet i ett uppdrag för Caught by Umeå. Ni kan följa min grupp på den HÄR bloggen med den krångliga adressen. Vi får se exakt hur mycket som kommer att bli skrivet under själva resan, det beror lite på vilka möjligheter som finns med WI-FI.
 
Innan jag åker vill jag visa den här killen. Han är grym! Han gör acapellalåtar av TV-spelsmusik. Här nedan är några exempel. Smooth McGroove kallar han sig. Och han har en svart katt.  
 
  
 

KOMMENTARER:

  • Ulla säger:
    2013-09-25 | 12:09:26

    Önskar dig en trevlig resa! :)

    Svar: Tack, det var en bra resa! :)
    Katten

  • Karolina säger:
    2013-09-25 | 14:40:37
    Bloggadress: http://eufrosyna.blogspot.se

    Så coolt med Amsterdam! Hoppas ni får en bra och givande resa! :)

    Svar: Tack! Den var bra och även givande. ^^
    Katten

  • Linnea säger:
    2013-10-08 | 14:00:30
    Bloggadress: http://hedelilja.se

    Ser ut att ha varit en riktigt trevlig resa!

    Svar: Jo, den var trevlig. :)
    Katten

Kommentera inlägget här: