...in another castle

Kort om The Secret Life of Walter Mitty

Kategori: Film/serier

I torsdags gick jag och mamma på stan och sedan såg vi på bio (jätteroligt!), och då såg vi The Secret Life of Walter Mitty som jag har nämnt tidigare. Den var bra, men ingen film som jag kommer att lägga nära hjärtat. Det var många fina landskapsvyer och filmen hade sina stunder. En må bra-film, så om man är väldigt förtjust i sådana tycker jag att man kan gå och se den på bio. Känner man inte så mycket för sådana filmer så kanske man ska se en annan. Sammanfattningsvis, bra film, men inte märkvärdigt.
 

KOMMENTARER:

  • Ulla säger:
    2014-02-03 | 22:11:31

    Kul att gå på bio. Filmen hade många vackra vyer och ett bra slut. Det gillar jag.
    Filmen i sin helhet får 3+ i betyg (av 5).

    Svar: Kul! Jag håller nog med om betyget. :)
    Katten

Kommentera inlägget här: