...in another castle

Min energis svarta hål

Kategori: Allmänt, Hem och sånt

Alltså, något som verkligen kan suga upp all min energi är när det är trångt och stökigt. Det behöver inte vara superpedantiskt städat, jag är ganska duktig på att lämna någon tröja framme eller så i vardagsrummet, men när det bara känns trångt, stökigt och hopplöst har/får jag verkligen NOLL energi. Just nu är det trångt och stökigt i mitt vardagsrum, det är en del tillfälliga saker som har tagit plats där som gör att en stor yta av rummet mest utnyttjas till förvaring just nu. Till veckan ska vi se till att ordna upp röran. Som sagt, stökigheten verkligen SUGER energi ur mig och det drygaste är att jag för tillfället inte kan göra något åt det, grejerna måste stå där tills vidare. Frustrerande. Men till veckan...
Kommentera inlägget här: