...in another castle

Bortglömd film

Kategori: Film/serier

Det känns alltid lika lustigt när man har glömt bort att man faktiskt redan har sett en film. Det hände mig för några dagar sedan. Jag tänkte; "Constantine, den har jag ju inte sett, ska ta och se den", men insåg under filmens gång att jag faktiskt redan hade sett den. Jag gillar stilen i Constantine och hur det handlar om demoner, änglar, himmel och helvete, men det saknas tydligen någonting som gör att jag inte kommer ihåg att jag redan har sett filmen. Det måste ju ändå betyda att den inte är så bra?
 
 

KOMMENTARER:

  • Magnus säger:
    2014-01-21 | 22:59:30

    Sånt kan vara lite störande. Jag är rätt säker på att jag såg den på bio men jag kommer inte ihåg någonting av den. ;-/

    Svar: Ja, visst blir det konstigt? Jag hade inget minne alls av att jag hade sett hela filmen. Skumt.
    Katten

Kommentera inlägget här: