...in another castle

Sugen på bio

Kategori: Film/serier

Vi har alla våra preferenser när det kommer till film och vad som lockar oss när det kommer nya på biograferna. Jag brukar aldrig lockas av de typiska filmerna som Ben Stiller medverkar i, men den nya som kommer nu, The Secret Life of Walter Mitty, är jag faktiskt sugen på att gå och se. Jag tycker att den verkar intressant. Och lustigt nog, jag brukar aldrig bli lockad av filmer som Vince Vaughn medverkar i, men även hans nya film Delivery Man tycker jag också såg lite intressant ut. Det känns lite skumt för filmerna känns verkligen inte som de typer av film jag vanligtvis blir nyfiken på att gå och se på bio, och nu vill jag se två!
 
Ett sorts nyårslöfte jag gjort för 2014 är att jag ska gå mer på bio, så det är väl bara att sätta igång.
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: