...in another castle

Lucky

Kategori: Musik

I fredags promenerade jag bort till Myrorna igen. Det tog ungefär en timme att gå dit, jag kollade den här gången. Jag hittade massor av saker jag intresserade mig av. Tyvärr kände jag att jag inte kunde köpa allt för jag har handlat ganska mycket på slutet, och någon grej glömde jag helt enkelt bort att köpa för att jag hade tittat på så mycket.

 

Bland annat köpte jag en LP-skiva med Sinéad O'Connor, som jag har nämnt att jag har börjat lyssna på. Jag tyckte att det var jättekul när jag hittade skivan för när jag stod och letade i backarna tänkte jag att; "Hmm, Sinéad O'Connor började släppa musik i slutet av 80- och början av 90-talet, så det borde ju finnas LP-skivor med henne. Det skulle vara kul att hitta en.". Och vips så gjorde jag det! Det är en bra skiva. Bland andra finns den här låten och den här låten på skivan.

 

 

Jag är riktigt nöjd.

KOMMENTARER:

  • Sandra – Piffad säger:
    2012-04-26 | 17:48:14
    Bloggadress: http://piffad.se

    sv: tackar! :)

  • Ulla säger:
    2012-04-26 | 22:40:57

    Det var ju lyckat att du hittade skivan. :)

    Det är mycket man kan hitta på Myrorna.

  • firekill säger:
    2012-04-27 | 07:02:53

    Nice!

  • william säger:
    2012-04-28 | 11:50:30
    Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/

    min vän gilalr henne:D



    SV tackar, aa hon är rätt så söt;D

    Och säg gärna vad du tycker om mina "The Witch In The Woods" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

Kommentera inlägget här: